scrollovani, etc.

Roman Neuhauser neuhauser at mobil.cz
Wed Feb 6 21:41:36 CET 2002

> Date: Mon, 4 Feb 2002 18:51:04 +0100
> From: Martin Damasek <md.konf at centrum.cz>
> To: FreeBSD <users-l at freebsd.cz>
> Subject: scrollovani, etc.

> 3) Stahnul jsem si balicek Midnight Commanderu ale neobsahuje interni
> editor (mcedit), ktery jsem si VELICE zvykl pozivat (vyborne
> zvyraznovani syntaxe aj.). Bohuzel jsem zatim neobjevil jediny balicek
> pro FreeBSD, ktery by ho obsahoval.

    Doporucuju odinstalovat package, a nainstalovat port. jak se tak
    divam do Makefile toho portu (4.5.54_2), mcedit se zrejme instaluje
    jen pokud midc linkujete se S-langem (coz je zrejme default):

    .if defined(WITH_SLANG)
    CONFIGURE_ARGS= --with-slang --without-gnome --with-edit
    .else
    CONFIGURE_ARGS= --with-ncurses --without-gnome --without-edit
    .endif

    proc to tak ale je, netusim (pokud linkujete se S-langem, jako se
    zavislost nainstaluje taky ispell... proc? netusim, midc
    nepouzivam).

--
Roman
Sel pantata / na prasata / boubelata / RATATATA!