scrollovani, etc.

Martin Damasek md.konf at centrum.cz
Mon Feb 4 18:51:04 CET 2002

Zdravim,

s FreeBSD spis zatim jen zacinam, ale za tu malou chvili jsem objevil
par veci, se kterymi si nevim rady.

1) Jde nejakym zpusobem prinutit FreeBSD aby pro scrollovani bufferu
obrazovky pouzival Shift+sipky, jako je to v Linuxu a ne stisk Scroll
Lock, sipky, Scroll Lock? Toto chovani mi prijde ponekud tezkopadne.

2) Jakym zpusobem je mozne nastavit "normalni" kurzor? - tj. blikajici
podtrzitko?

3) Stahnul jsem si balicek Midnight Commanderu ale neobsahuje interni
editor (mcedit), ktery jsem si VELICE zvykl pozivat (vyborne
zvyraznovani syntaxe aj.). Bohuzel jsem zatim neobjevil jediny balicek
pro FreeBSD, ktery by ho obsahoval.

Diky za jakekoli info.

Martin Damasek