VYRIESENE (definitivne) MPlayer a DivX

Erich Vinclav vinclav at ives.vs.sk
Tue Feb 5 08:03:45 CET 2002

D?a Po 4. Február 2002 16:14 ste napísali:

> No mplayer som instaloval zo zdrojakov, hoci dajaku verziu som videl aj v
> portoch - aj s kodekmi, ale zdala sa mi uz starsia - nejake cislo okolo
> 0.15? (v FreeBSD 4.4). Kodeky som samostatne neinstaloval, mohlo by to
> pracovat? Vlastne to asi radsej vyskusam, aj tak doma pripravujem masinu na
> 4.5 ;)

Takze si odpoviem sam. Samozrejme existoval balik mplayer-codecs. Kedze som
to ale instaloval doma a z CD, kde samozrejme tento port nebol, tak ma ani
nenapadlo este pozriet na net. Trklo ma az vcera vecer, ze ako ste to myslel,
tak som to nasiel v portoch... Co na to dodat... Jedno ale predsa, mplayer z
portov nechodil celkom dobre, takze som aj tak skompiloval a nainstaloval cez
neho 0.60 a chodi perfektne...

Vdaka vsetkym za pomoc a hlavne za vas cas...

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice
vinclav.erich at ives.vs.sk