VYRIESENE (viacmenej) MPlayer a DivX

Erich Vinclav vinclav at ives.vs.sk
Mon Feb 4 16:14:12 CET 2002

D?a Po 4. Február 2002 09:20 ste napísali:

> tie

> aj
>
> A Vy to neinstalujete z portov? Tam sa tie kodeky nainstaluju spolu s
> mplayerom...

No mplayer som instaloval zo zdrojakov, hoci dajaku verziu som videl aj v
portoch - aj s kodekmi, ale zdala sa mi uz starsia - nejake cislo okolo 0.15?
(v FreeBSD 4.4). Kodeky som samostatne neinstaloval, mohlo by to pracovat?
Vlastne to asi radsej vyskusam, aj tak doma pripravujem masinu na 4.5 ;)

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice
vinclav.erich at ives.vs.sk