VYRIESENE (viacmenej) MPlayer a DivX

Erich Vinclav vinclav at ives.vs.sk
Mon Feb 4 08:05:49 CET 2002

D?a Pi 1. Február 2002 18:04 ste napísali:

> je to presna mplayer -vo help
>
> a moje zkusenosti jsou snim uz ud verze 0.5 vyborny, mam savage4 od
> 3DLabs
>
> podle toho co jste popisal to vypada skutecne na spatne nastaveni -vo

Sypem si popol na hlavu, mal som nejaku vyvojovu verziu mplayera a este k
tomu nejaku starsiu. Ked som stiahol a nainstaloval normalnu verziu,
prehravalo to OK. Aspon teda filmy, ktore boli kodovane pomocou OpenDivX.
Perfektna kvalita. Problem vsak este stale mam a to s filmami kodovanymi s
win kodekom (DivX;)). Tam ten problem pretrvava - zelena obrazovka a par
farebnych stvorcekov vo vrchnom riadku. Este som neskusal ale instalovat tie
win kodeky, takze najblizsie to skusim a uvidime. Pod linuxom to ale islo aj
bez nich. Bolo vsak nutne mat nahodene kodeky z opendix (verzia 4.02). Co je
vsak zaujimave, kvalita prehravania bola vyssia pod FreeBSD (graficky
vystup). Pod linuxom to ako keby mierne zrnilo... Podotykam, ze stroj mam
Pentium Celeron 800, 128 MB RAM, ATI AIW Rage 128. Takze masina musi
stihat... Mozno je to ale tym, ze som v podstate zaroven testoval XFree 4.2,
na 4.1 som to ani neskusal na BSD. Vdaka vsetkym co odpovedali...

P.S.: Podarilo sa niekomu rozchodit na AIW vystup z XFree na televizor?
Trocha som presiel 'net a zda sa, ze vyrobca nechce uvolnit API.

> NO A OT, podarilo se vam nekomu spustit maplayer se skinem? me vzdy
> hlasi ze nerozezna parametr -skin (pritom na webu i v man se o tom pise)

Hm.. GUI som nikdy nekompiloval... Takze neporadim...

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice
vinclav.erich at ives.vs.sk