MPlayer a DivX

Petr Michalec azzi at centrum.cz
Fri Feb 1 18:04:47 CET 2002

> -vo je nieco ine - nastavuje sa tym driver (alebo ako sa to spravne vola),
> ci to ma byt sdl, x11, dga alebo tak... Tusim ked sa zada iba -vo tak vypise
> podporovane.
je to presna mplayer -vo help

a moje zkusenosti jsou snim uz ud verze 0.5 vyborny, mam savage4 od
3DLabs

podle toho co jste popisal to vypada skutecne na spatne nastaveni -vo

predvedu
mplayer -vo help

CPU vendor name: AuthenticAMD  max cpuid level: 1
CPU: Advanced Micro Devices Duron SF Spitfire (Type: 6, Stepping: 1)
extended cpuid-level: 6
CPUflags: Type: 6 MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 1 3DNow2: 1 SSE: 0 SSE2: 0
Compiled for x86 CPU with features: MMX MMX2 3DNow 3DNowEx
Available video output drivers:
	xv	X11/Xv
	x11	X11 ( XImage/Shm )
	gl	X11 (OpenGL)
	gl2	X11 (OpenGL) - multiple textures version
	dga	DGA ( Direct Graphic Access V2.0 )
	sdl	SDL YUV/RGB/BGR renderer (SDL v1.1.7+ only!)
	svga	SVGAlib
	aa	AAlib
	png	PNG file
	null	Null video output
	pgm	PGM file
	md5	MD5 sum
	mpegpes	Mpeg-PES file

tak me tu na savage4 nebeha (v realnem case) GL takze nemohu referovat ale X11 by vam melo
behat solidne (me nejde roztahnout okno) , problem byl v tom ze bez
parametru -vo mplayer jede v xv a to v okne nebezi (me), sdl to ale krasne
resi a x11 pokud nevadi male okno tak to funguje taky.

No ja mam rozliso 1280x1024 a moje grafika by to neutahla na -fs tak si
vzdy pustim novy Xka (v 1024x768) a na ne to pak presmeruju, priadne si do nich
pustim xterm a vnem pak operuju...

no a kdyz to poustim do takovydleho okna tak to lze spoustet i s -vo xv

a je to nejryhlejsi, kodeky mam windowsacky pac prej jsou nejrychlejsi
(nutno postahovat z HomePage)

inakonec jeste pridam par prikazu ktery mam nekde v homediru..
PS: ozkousejte aalib Je to bomba pustit si to treba pres terminal jinam
a mrkat jak to krasne jede.. ovsem ne v okne 80x25

so.. :r !cat ~/rundivx

mplayer -vo xv -framedrop -fs -display :1.0 /1/divx/NECO
sudo XFree86 :1.0 -depth 24 -logfile ~/XF86Config.divx.log -xf86config ~/XFree_1024x768
sudo XFree86 :1.0 -depth 24 -xf86config ~/XFree_1024x768

No moc to vysperkovany neni,, v man je ale slusnej popis jak to
rozchodit na nej kvalitu..

kompiluju primo zdrojaky z homepage (ted nevim ale mozna to pod fbsd
chce kompilovat s gmake).

mam ted 0.6 verzi..
video ouput driveri si je potreba pred kompilaci logicky postahovat z
portu..

SNAD vse..

NO A OT, podarilo se vam nekomu spustit maplayer se skinem? me vzdy
hlasi ze nerozezna parametr -skin (pritom na webu i v man se o tom pise)

--
Petr Michalec, azzi at centrum.cz, Jaselska 959 Celakovice 25088, CR
		    `Jeste nenastal den abych si nevazil zitrka.'