squid

David Pasek pasek at idc.cz
Fri Feb 1 17:55:40 CET 2002

Petr Michalec wrote:
> Ja uz to moc neresil ale kam si squid pise svuj pid? (do /var/run/ to
> nebylo)

Vetsinou to je do
/usr/local/squid/logs/squid.pid

> me to tedy prislo ze on si myslel ze uz jede (podle staryho pidu ) ale
> pritom byl dole.

Ano to se squidu casto stava. Kdykoliv neni regulerne shozeny (treba
vypadne proud), tak po sobe nesmaze pid file (logicky ani nemuze) a pak
se nechce pustit. Resim to automatickym smazanim souboru
/usr/local/squid/logs/squid.pid pri restartu pocitace. Kdyby si pid
ukladal do /var/run, tak by vse bylo automaticke, ale zivot je boj :-)

> Mozna by se to dalo resit obcasnym restartovanim a nebo spoustenim s
> nejakym parametrem co ho rovnou reloadne..

To neni nejsystematictejsi reseni :-(

Jak uz jsem jednou rekl. Ja to resim pouzivanim verze 2.3, ktera beha v
pohode.
Reknete mi nekdo co ma verze 2.4 lepsiho nez 2.3?

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994