squid

Petr Michalec azzi at centrum.cz
Fri Feb 1 17:42:04 CET 2002

MOZE zks..

takze squid jsem mel jen velmi kratce a delal mi to same , celou vec
jsem take nijak zvlaste neresil. Nicmene vsiml jsem si male drobnosti
mozna s vami nesouvisejici, nicmene priznaky jsou stejne. squid pri
startu vythnul..

tak jeste mam fbsd 4.4 a squid byl 2.4

mam to doma takze pocitac casto vipinam, take se mi parkrat stalo ze
chyt tvrdej reset (stouch sem pri upravach prac prostoru do napajeni)

takze jsem mel z prvu pocit ze to je kvuli tomu ze squid nedbale
skoncil.. nicmene pote se to jeste nekolikrat opakovalo bez el. vypadku.

pri pokusu o rucni zpusteni mi to hodilo ze squid jede (nevim presne jak
to nahlasil comp) ale
psal proste ze ma pridelenej pid 44? jakoby tedy mel 448  fakt uz
si nezpominam.. (na tom nesejde)

no tak ja suverene kill 448 .. sup a byly dole Xka, No nic zvlastniho to
se muze stat reksem si, ale vono se to potom stalo jeste parkrat. se
stejnim pidem. a samozrejme po restartu

Ja uz to moc neresil ale kam si squid pise svuj pid? (do /var/run/ to
nebylo)

me to tedy prislo ze on si myslel ze uz jede (podle staryho pidu ) ale
pritom byl dole.

Mozna by se to dalo resit obcasnym restartovanim a nebo spoustenim s
nejakym parametrem co ho rovnou reloadne..

PM

--
Petr Michalec, azzi at centrum.cz, Jaselska 959 Celakovice 25088, CR
		    `Jeste nenastal den abych si nevazil zitrka.'