qmail + dial up

Petr Michalec azzi at centrum.cz
Wed Jan 30 16:19:28 CET 2002

On Tue, Jan 29, 2002 at 10:21:30PM +0100, Petr Michalec wrote:
> Ahoj,
>
> muzete mi nekdo poradit/nakopnout jak nastavit /var/qmail/control/* pro
> dial-up pripojeni..

Odpovim si sam.. (zivot dokaze bejt previt a nedy odpoved ceka primo pod
nosem, ale vy se tam z trucu nekouknete, ja ji nasel na root.cz starou
asi dva dny :)

Qmail a dialup jde ale neni to pry az tak ono, detailne jsem to nezkoumal ale
qmail je proste navrzenej pro trvali pripojeni. existuje pry patch. vice
viz root.cz a clanek STAVIME MAILSERVER I

Takze jsem "oprasil" postfixe a musel jsem se mu omluvit za ten nahlej ulet
myslenek zacinat si neco s novim sw.. :)
--
Petr Michalec, azzi at centrum.cz, Jaselska 959 Celakovice 25088, CR
		    `Jeste nenastal den abych si nevazil zitrka.'