qmail + dial up

Petr Michalec azzi at centrum.cz
Tue Jan 29 22:21:30 CET 2002

Ahoj,

muzete mi nekdo poradit/nakopnout jak nastavit /var/qmail/control/* pro
dial-up pripojeni..

nejdrive jsem svuj $HOSTNAME nastavil do souboru me,a rcpthosts
po tomto kroku mi posta jede lokalne a kupodivu se i odesle na net..

Co je ale zvlastni je stahnuti posty, pouzivan fetchmail, a pak
procmail, tak by se mela posta dostat do spravnejch mist.. na sendmailu
to vsechno frcelo
.. ale ted mi fetchmail po stazeni zpravy napise toto

bash-2.05$ fetchmail
poèet zpráv pro u¾ivatele petr.michalec na data.centrum.cz: 1 (poèet
bajtù: 13596).
ètu 1. zprávu z 1 (poèet bajtù: 13596 ) .fetchmail: SMTP chyba: 553
sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)
fetchmail: nelze odeslat ani na petr!
............smazána(y)

No to je pekny samozrejme tam nemam centrum.cz, ale proc se to tak deje,
nemelo by mu(i qmailu) to bejt jedno, kde mam cybu.

Dik za rady, qmail vypada fakt skvele ale v tomhle miste me to dal
nepali..

--
Petr Michalec, azzi at centrum.cz, Jaselska 959 Celakovice 25088, CR
		    `Jeste nenastal den abych si nevazil zitrka.'