Spatne nakonfigurovany mail forward?

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Tue Jan 29 09:38:21 CET 2002

> No, ale v tomto pripade se mi pred domena.cz nacpe jeste nazev stroje.
> Nema s tim nekdo zkusenost? Nevite, jak by se dal ten nazev stroje
> odstranit?

Mno - ja myslim, ze to je celkem standardni chovani sendmailu
za predpokladu, ze se nekdo snazi odeslat neco ze stroje,
ktery nema reverzni zaznam v DNS (proste ochrana pred
spamem). Takze si myslim, ze nejjednodussi je ten stroj
radne zapsat do DNS.

Jinak lze taky preorat konfigurak sendmailu tak, ze bude akceptovat
ze zadane IP adresy cokoli a napr. si to kanonizuje na jmeno
domeny.

Petr

                            Petr Holub
CESNET z.s.p.o.                       Supercomputing Center Brno
Zikova 2                             Institute of Compt. Science
10200 Praha, CZ                               Masaryk University
Czech Republic                     Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
e-mail: Petr.Holub at cesnet.cz              phone: +420-5-41512213
                                       e-mail: hopet at ics.muni.cz