Spatne nakonfigurovany mail forward?

Martin Salaè xsalacm at certicon.cz
Tue Jan 29 09:17:19 CET 2002

Ahoj vespolek.

Mam takovy problemek s forwardenim posty. Potreboval bych posilat
z BSD stroje postu se security a daily ... atd. maily. Vzdycky mi stacilo
napsat do souboru .forward radek, komu to ma jit, napriklad:
root at domena.cz
No, ale v tomto pripade se mi pred domena.cz nacpe jeste nazev stroje.
Nema s tim nekdo zkusenost? Nevite, jak by se dal ten nazev stroje
odstranit?
Konfigurace FreeBSD 4.4 + Sendmail  8.11.6
Tohle je chybova hlaska, ktera mi prijde jako mail:

Diky za pripadnou odpadnou odpoved.

Martin