window manazery

Erich Vinclav vinclav at ives.vs.sk
Fri Jan 25 09:32:34 CET 2002

D?a Pi 25. Január 2002 08:32 ste napísali:
> Zdravim,
>
> Vyskytol som mi tu takyto problem:
>
> Mame cvicebnu sunrayov pripojenu na sunray server (SUN) a aplikacny server
> (Compaq). Obidva su zatial Solaris. Na ten Compaq (mozno neskor ine, ale
> Intel) chcem dat FreeBSD. Predsa len na aplikacny sa mi vidi daleko
> vhodnejsi ako Solaris. Podarilo sa mi uz dostat na display SunRaya
> prihlasovacie okno xdm, ale po zalogovani zatuhne window manager
> (blackbox, twm, vtwm...). Zaujimave je, ze niektore idu (windowmaker,
> afterstep, olvwm, enlightenment). Silou-mocou by som tam chcel dostat
> [...]

Takze s BlackBoxom priamo z portov (4.4) mi to tuhlo tiez - na roznych
pocitacoch (i386). Az po stiahnuti poslednych zdrojakov BB a prekompilovani
to zacalo chodit. Preco to robilo - neviem - len mi to nedalo, ze to blblo.
Ked to zacalo chodit, odinstaloval som to ;). twm chodil OK, aj KDE... Ine
som neskusal...

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice