window manazery

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Fri Jan 25 08:32:35 CET 2002

Zdravim,

Vyskytol som mi tu takyto problem:

Mame cvicebnu sunrayov pripojenu na sunray server (SUN) a aplikacny server
(Compaq). Obidva su zatial Solaris. Na ten Compaq (mozno neskor ine, ale
Intel) chcem dat FreeBSD. Predsa len na aplikacny sa mi vidi daleko
vhodnejsi ako Solaris. Podarilo sa mi uz dostat na display SunRaya
prihlasovacie okno xdm, ale po zalogovani zatuhne window manager
(blackbox, twm, vtwm...). Zaujimave je, ze niektore idu (windowmaker,
afterstep, olvwm, enlightenment). Silou-mocou by som tam chcel dostat
blackbox. Dokonca som ho skompiloval v debug mode, ale aj tak som pricinu
mrznutia nezistil. Skusal som aj wdm (kedze xdm sa aj na lokale niekedy
sprava dost zvlastne), ale ten na sunrayoch nechce nabehnut a dookola sa
restartuje s nejakou chybou (na lokale ide v pohode).

Nestretli ste sa s podobnym chovanim niekedy?

Vdaka

Ladislav Kostal