FreeBSD -CURRENT

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Sat Jan 19 22:09:31 CET 2002

Ladislav Kostal wrote (2002/01/19):
> 1) Instalacia bola oproti RELENG4 velmi pomala, aj ked v GENERICU som...
> 2) Jadro sa kompilovalo takisto neuveritelne dlho.
> 3) Cele sa mi to zda nejake pomalsie oproti 4.

:-) FAQ pro -current.

Rychlejsi nez 4 to asi nikdy nebude... Na UP bude uspech, kdyz
dosahnou jen tezko pozorovatelne zpomaleni. Na SMP se zrychleni
samozrejme ocekava, ale opet bude potreba byt v hodnoceni opatrny.

Kvuli odchytavani pametovych alokaci jsou zapnute kontroly, ktere se
vypnou po prikazu ln -s aj /etc/malloc.conf. Dal je pry potreba z jadra
zrusit WITNESS a ja tam radsi nemam ani INVARIANTS a INVARIANT_SUPPORT.
Vse je nyni standardne v GENERICu zapnuto - hledani problemu ma ted
vyssi prioritu nez je rychlost. Za ztratu dat na disku a samovolne
padani systemu ale zaruky neprebiram :-) A jeste se nesmi zapominat
na to, ze v -currentu na rozdil od -stable je stale (a mozna i zustane)
implicitne vypnute write-caching na IDE disky, takze je potreba jeste
pridat hw.ata.wc=1 do /boot/loader.conf.

> AKO JE TO MOZNE??? To mam likvidovat slices
> pomocou dosovskeho fdisku a formatu?

Tak tohle taky nechapu a docela rad bych to i videl. Kdo vi, co se delo.