FreeBSD -CURRENT

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Sat Jan 19 16:44:21 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002, Milos Urbanek wrote:

> chtel bych se zeptat, jestli jste uz nekdo zkouseli stavajici
> FreeBSD -Currrent.

Skusal som vcera 5.0 iba chvilku a par veci ma zarazilo:

1) Instalacia bola oproti RELENG4 velmi pomala, aj ked v GENERICU som
nasiel SOFTUPDATES a UFS_DIRHASH, porty sa rozbalovali asi 30x pomalsie
ako pri instalaciach RELENG4. Neviem, ci to zrychlenie maju na svedomi
spominane dve options, ale 4 bola nainstalovana omnoho rychlejsie s tymi
istymi parametrami pre sietovu kartu a s tymi istymi volbami.

2) Jadro sa kompilovalo takisto neuveritelne dlho.

3) Cele sa mi to zda nejake pomalsie oproti 4.

Ked sme uz pri tej instalacii, stala sa mi zaujimava vec. Po nainstalovani
5 (predtym tam bola 4) a zmene velkosti particii som po prikaze dmesg
myslel, ze halucinujem - boli tam totiz hlasky zo 4. Ked som znova
instaloval 4, vymazal som cely slice (tak ako predtym) a dal som ho
zapisat pomocou W. Potom som ho nanovo vytvoril, aj particie a
nainstaloval. Ake bolo ale prekvapenie, ked som zase videl hlasky z
predosleho systemu (5). AKO JE TO MOZNE??? To mam likvidovat slices
pomocou dosovskeho fdisku a formatu?

Ladislav Kostal