inn

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Wed Dec 19 00:08:42 CET 2001

Zkusil jsem spustit rovnou ten rc.news (omlouvam se, taky me to mohlo
napadnout hned).
Nic mene, skoncilo to hlasenim:

Scheduled start of /usr/local/news/bin/innwatch .

ve schrance se mi vyskytnul mail se subjektem:

Boot-time Usenet warning on server.domena.cz

a ve zprave bylo:

No .news.daily file; need to run news.daily?

Nemam s tim mnoho zkusenosti,
nevite prosim co by mu jeste mohlo chybet?
Diky moc, Pepa.