inn

Tomas Podermanski tpoder at kn.vutbr.cz
Tue Dec 18 16:53:05 CET 2001

Dobry den,
	kdysi jsem mel obdobny problem. Uz si sice nepamatuju v cem to presne
bylo, ale mam dojem, ze to byla nejaka chyba v innd.sh. Prikladam proto
vlastni (nejsem si tim 100% jisty, ale mam dojem ze to byla nejaka
malickost v prepinaci nebo tak neco).

#!/bin/sh
if [ $# -eq 0 -o x$1 = xstart ]; then
    if [ -x /usr/local/news/bin/rc.news -a -f
/usr/local/news/db/history.dir ]; then
       su -fm news -c /usr/local/news/bin/rc.news && echo ' inn'
    fi
fi
if [ x$1 = xstop ]; then
       su -fm news -c '/usr/local/news/bin/rc.news stop'
fi

Mozna pomuze zkusit spustit news primo prostrednictvim
/usr/local/news/bin/rc.news a stopovat dal.

TP