HW: Samsung SWL-2000P

Juraj Chlebec Juraj.Chlebec at uniag.sk
Tue Nov 27 14:41:30 CET 2001

Dobry den,

Mam k dispozicii Magiclan Samsung SWL-2000P PCI kartu na bezdrotove
mikrovlnne pripojenie 2,4 Mhz/11Mbps. Ma niekto skusenosti z rozbehavanim
Tejto alebo podobnej karty pod FreeBSD? Mal by tam byt chip PRISM2, aspon
podla toho co som po dlhom hladani na Internete vycital. Na konferencii
NetBSD som nasiel zmienku o tejto karte s tym ze autor prispevku sa pokusal
z nejakymi problemamy rozbehnut tuto kartu s wi modulom jadra... Ja by som
to potreboval na routovanie madzi NE2000 <-> SWL-2000P cez 1 disketovu
distribuciu thewall (vychadzajucu z PicoBSD) na 486/8Mb ram bez pevneho
disku. Ked som sa pokusal pouzit tuto distibuciu pri ponuke vyberu z dalsej
diskety z ovladacmi mi malo ponuknut aj spominany wi modul ale ten tam nebol
aj ked na stranke a v dokumentacii k thewall je tento modul spominany ze je
k dispozicii...
Dakujem za kazdu radu...

Juro Chlebec
havran at mailbox.sk
---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.298 / Vírusová databáza: 161 - dátum vydania: 13. 11. 2001