cvs

Radek Kanovsky rk at dat.cz
Mon Nov 26 17:20:50 CET 2001

On Mon, Nov 26, 2001 at 04:58:27PM +0200, Vladimir Guzma wrote:

> Zdravim.
>
> Mam mensi filozoficky problem.
> Potreboval by som mat server s CVS repository pre project, pricom kazdy
> programator by mal "local copy" repository.
> Kazdy by robil zmeny voci lokalnej kopii CVS az kym by sa nedostal do stadia
> kedy by "zosynchronizoval" localnu kopiu s hlavnym servrom.
> Nieco na sposob cvsup, ale s tym ze by bolo mozne aj zapisat zmeny spat na
> hlavny server nie iba si updatnut localnu kopiu.
> Ma s tym niekto nejake skusenosti? Ide v podstate o to ze niektore zmeny sa
> neoplati commitnut, ked ide len o iste "experimentovanie".
> [...]

Vas problem samo CVS resit nedokaze. Asi se nevyhnete tomu mit
rozbalenu nekde nepracovni verzi, kterou budete sychronizovat s pracovni
verzi (treba rsyncem) a commity delat v jedne nebo druhe verzi podle
potreby. V manualu k rsyncu je na to primo vzorovy Makefile.

Mam ale takovou zkusenost, ze pouzivani CVS za ucelem zalohovani nebo
synchronizace neni prilis dobre (prilis mnoho verzi skodi). V CVS by
mely byt jenom skutecne smysluplne verze. Misto CVS ted pouzivam na
synchronizaci mezi praci a domovem rsync, ktery je o mnoho rychlejsi.
Na zalohovani pouzivam tar.

Zdravi,

Radek Kaňovský