cestiana v X vyreseno :)

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Nov 22 10:06:49 CET 2001

azzi at centrum.cz wrote (2001/11/21):
> take prisel na to ze bych nekde v /etc/X11/XF86Config mel mit v polozce Files
> nejake radky s FontPath.. (ja nemel vubec zadne..).

Napadaji me jen dve moznosti, co se mohlo dit, kdyz tam zadne FontPath
nebyly, a presto X Window fungovaly: Bud se bere nejaka defaultni
konfigurace, nebo se zakladni fonty resi pres lokalni font server.
Ani jeden pripad jsem ale zatim v tomto kontextu neresil. Kdyby na
to narazil jeste nekdo jiny, docela me to zajima.

> Tak sem leesnul log a prisel na to ze se nelouduje font cursor => Fatal error
> Pak mi R.C. Pposlal dalsi email a to me to uz nejak tuklo a pridal jsem radku
>  FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc/"

Ono tech vhodnych FontPath je jeste trochu vic. V originalni bez-FontPath
konfiguraci muzes zkusit napsat "xset q" a mnozinu aktualnich FontPath
uvidis a pak uz jen zbyva najit, kde jsou definovane. Upravenou konfiguraci
s cestinou pak udelej tak, ze seznam FontPath bude stejny, jen na jeho
zacatku budou navic ty tri latin2 adresare. Mozna za to muze
/etc/X11/XF86Config, mozna /usr/X11R6/lib/X11/fs/config a bezici xfs.

> uvidite ale hele ěščřžýáíé

Gratuluju :-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science