cestiana v X vyreseno :)

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Wed Nov 21 10:35:38 CET 2001

Ahoj,, jen takovej FLASH proc mi ta cestina poradne nefungovala..

1, nejdrive jsem nemel vubec exportovany lang a LC_***
takze programy o cestine nic netusily

2, kdyz jsem to mel tak to nepsalo spravne polovinu pismen predevsim escrz s
hacky. r bylo typicke preskrtnute o a ostatni podobne..

3, Diky R Cejkovy (tusim ze jeho to tuklo prvniho, pripadne se omlouvam) jsem
take prisel na to ze bych nekde v /etc/X11/XF86Config mel mit v polozce Files
nejake radky s FontPath.. (ja nemel vubec zadne..).

Pridal jsem tam tedy toto, pro cestinu
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/latin2/misc/"
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/latin2/75dpi/"
    FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/latin2/100dpi/"

X ale nenastartvali,

Tak sem leesnul log a prisel na to ze se nelouduje font cursor => Fatal error
Pak mi R.C. Pposlal dalsi email a to me to uz nejak tuklo a pridal jsem radku
 FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc/"

tak a tim se vse zpravilo X naskocej a cestina je vsude,, nevim jestli to
uvidite ale hele ěščřžýáíé

Jeste jednou diky vsem za pomoc..

PS: Proc po instalaci v sekci Files v XF86Config nebyla ani radka, to netusim..
bud jsem na vine ja nebo instalace z distribuce.. ? mam XFree 4.1.x a FBSD
4.4-stable

Kdyz tam nic nebylo, tak se loudovali nejake defaultni fonty a to jsem si zas
ja neuvedomil..

--
Petr Michalec; azzi at centrum.cz; //Jaselska 959, Celakovice 25088, CR//
21-Nov-2001; 10:24:16; - don't worry be happy*, using unix