Proxy server

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Nov 19 14:52:03 CET 2001

On Mon, 19 Nov 2001, Stefan Kremen wrote:

> FreeBSD bola verzia nieco okolo 4.1 (bolo to pred rokom a par mesiacov),
> modem bol externy ZyXEL (neviem presne model), ktory zvladal seriove
> spojenie aj USB spojenie. Pod windowsami behal modem oboma spojeniami, cez
> USB dokonca zvladal oba 64kbps kanaly naraz.
> Vo FreeBSD som rozbehal iba spojenie cez seriovy port, komunikacia
> prebiehala ako s klasickym modemom, bolo mu uplne jedno, ze to bolo ISDN.
> Ked som skusal USB pod FreeBSD (ako vravim, bolo to pred rokom), tak usb
> daemon uspesne zaznamenal pripojenie USB zariadenia, ale to bolo asi tak
> [...]

	ZyXEL totiz ve skutecnosti neni USB modem, ale modem s USB portem.
Rozdil je v tom, ze se neidentifikuje jako modem, ale jako GENERICke
zarizeni a potrebny komunikacni protokol neodpovida standardum USB modemu,
ale jde o nejaky proprietarni protokol.

	Pod Windows kvuli nemu ostatne instalujete specialni ovladac. Takze
FreeBSD je schopno komunikovat s USB modemy, ale ne s obecnym USB zarizenim,
coz je pochopitelne. V tomto pripade povazuji oznaceni ZyXELu za USB modem
za prosty podvod.