Proxy server

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Nov 19 13:47:17 CET 2001

Pripajam svoje skusenosti s FreeBSD a ISDN modemom:

FreeBSD bola verzia nieco okolo 4.1 (bolo to pred rokom a par mesiacov),
modem bol externy ZyXEL (neviem presne model), ktory zvladal seriove
spojenie aj USB spojenie. Pod windowsami behal modem oboma spojeniami, cez
USB dokonca zvladal oba 64kbps kanaly naraz.
Vo FreeBSD som rozbehal iba spojenie cez seriovy port, komunikacia
prebiehala ako s klasickym modemom, bolo mu uplne jedno, ze to bolo ISDN.
Ked som skusal USB pod FreeBSD (ako vravim, bolo to pred rokom), tak usb
daemon uspesne zaznamenal pripojenie USB zariadenia, ale to bolo asi tak
vsetko, pretoze som vobec nevedel, akym sposobom FreeBSD komunikuje so
zariadeniami USB. Ak to niekto bude vediet, rad sa poucim.

Co sa tyka spusanych daemonov, nechcem byt neloajalny k tejto konferencii,
ale skuste so poohliadnut po OpenBSD, kde sa demony standartne zakazuju,
aby ste si sam urcil, ktore porty si chcete pootvarat.

S pozdravom Stefan Kremen.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...