Proxy server

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Fri Nov 16 16:21:03 CET 2001

> FreeBSD vam urcite dokaze splnit vase pozadavky. Nezkousel jsem sice v nem
> rozbehat ISDN modem, ale snad by to nebyl problem. Co se naroku na HW tyce,
> jsou opravdu minimalni - sam mam jednu instalaci jeste na 486-sestce. Pred
> FreeBSD jsem zkousel Linux RedHat, ale upustil jsem od nej, protoze napr.
> bootovani trvalo s FreeBSD zhruba polovicni cas nez s Linuxem RH.
> Pepa.

Tak to uz je padny dovod. Nikde vymenovane co vsetko bolo v linuxovom
kerneli zabudovane a co bolo v kerneli bsd-cka. Ake demony sa pustali na
linuxe a ake na bsd-cku. Standartne RH prave pusta vsetko mozne, na co si
uzivatel moze spomenut, aby mal co najmenej roboty(starosti).
Takze nabuduce navrhujem zhrnut to tak, ze obidva su dobre, len si treba
vybrat co s tym chcem robit, aka je u toho podpora, rychlost vyvoja a
podobne.

PS: Poprosil by som ownera konferencie nech si cita majly. Stale cakam,
kym ma listserver zrusi. Uz ma prestavaju bavit vylevy emocii  niektorych
ludi.

Prajem prijemny vikend.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2