Proxy server

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Fri Nov 16 08:42:33 CET 2001

FreeBSD vam urcite dokaze splnit vase pozadavky. Nezkousel jsem sice v nem
rozbehat ISDN modem, ale snad by to nebyl problem. Co se naroku na HW tyce,
jsou opravdu minimalni - sam mam jednu instalaci jeste na 486-sestce. Pred
FreeBSD jsem zkousel Linux RedHat, ale upustil jsem od nej, protoze napr.
bootovani trvalo s FreeBSD zhruba polovicni cas nez s Linuxem RH.
Pepa.