Nastaveni ceskeho prostredi ve FreeBSD a v X Window

honza dusak akela at nextra.cz
Mon Nov 12 11:24:09 CET 2001

 Dalibor> pridam svoji zkusenost:
 Dalibor> pred 14 dny jsem instalovat 4.4 z ftp.freebsd.cz. Nainstaloval jsem
 Dalibor> package XFree 4.1 a zjistil jsem:
 Dalibor> - po nastaveni LC_CTYPE mi normalne fungovaly bitmapove fonty v ISO 8859-2
 Dalibor> - bez problemu jsem take rozchodil TTF zkopirovane z windows

Zdravim,
  zajimalo by me jak si rozchodil ty TT fonty . Mam z portu
nainstalovano XFree 4.1.0 ( jiz by mela v sobe obsahovat balik
freetype2 ) , ale nedari se mi zkompilovat ttmkfdir , ktere
vytvari prislusne fonts.{dir,scale} pro TT .

Mate/meli jste podobne problemy ?

--
Honza Dusak