cestina v X .. naposled

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Sun Nov 11 09:09:17 CET 2001

ehmm. tak ted mirne nechapu ... co si podtim mam myslet..

ale fonty bych mel mit..  nainstaloval jsem ty co byly na ceskem ftp v nejakem
adresari kde se mluvilo o lokalizaci.
PM

--
Petr Michalec; azzi at centrum.cz; //Jaselska 959, Celakovice 25088, CR//
11-Nov-2001; 09:06:58; - don't worry be happy*, using unix