cestina v X .. naposled

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Sun Nov 11 20:51:03 CET 2001

Ej - sorry. Nejak jsem spechal a nedocetl si jeho mail do konce,
ale jen po kriticka pismenka. Po docteni s Tebou souhlasim
- blbe fonty.

Petr

                            Petr Holub
CESNET z.s.p.o.                       Supercomputing Center Brno
Zikova 2                             Institute of Compt. Science
10200 Praha, CZ                               Masaryk University
Czech Republic                     Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
e-mail: Petr.Holub at cesnet.cz              phone: +420-5-41512278
                                       e-mail: hopet at ics.muni.cz