IBM PS/2 model 70

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Wed Oct 17 12:08:57 CEST 2001

Zdravim, stretol sa uz niekto s kombinaciou IBM PS/2 a *BSD? Viem, ze sa
daco pisalo o tom, ze zbernica MCA nie je podporovana, ale to som cital uz
davno, zmenilo sa v tomto nieco?

Ono je to 386-ka so 4MB ram, bootoje to z floppy, ma to asi 120MB HDD, na
ktory som sa ale z msdosovskeho fdisk nedostal; vyhlasoval, ze ziadny
disk neexistuje. (Ozaj, vie niekto, ako sa da dostat u takehoto stroja do
BIOSu?)

Snad to nie je moc mimo temu konferencie. Vdaka za pripadne odpovede.

Stefan Kremen - Piftik