netstart - pcmcia - vyreseno

Ondrej Tuma - konference konference at tsystemsweb.cz
Tue Oct 16 11:03:10 CEST 2001

> No, takze podle vseho se zda, ze jediny problem (alespon jediny, o kterem
> se zminujes) je to, ze interface nema IP adresu a neni nastavena default
> gateway. Takze, bud' je treba ty dva prikazy pro nastaveni techto veci
> dat do /etc/pccard.conf
no zda se ze cokoli co bych chtel mit takto upravenyho musim zkopirovat z
/etc/default/pccard.conf, protoze kdyz v tomto souboru neco zmenim tak se to
naprosto ignoruje

> udelany takovy pekny script - zavolas /etc/pccard_ether ep0 start
toto nefunguje ani po detekci karty netusim proc

> a ja mam pocit, ze by to melo fungovat, nahodit obe z /etc/rc.conf - to
> snad neni zavisle na tom, jestli uz je karta nadetekovana ci nikoliv,
> ale mozna ano.
> Akorat jsem se zminoval, ze mozna u druheho zpusobu nelze pouzit "auto"
> pro seznam interfacu.
 bohuzel to nefunguje, po doplneni interfacu to napise ze ep0 neni k
dipozici a hotovo

vyresil sem to tak ze jsem na konec rc scriptu dal /etc/netstart a cely
sitovy script projede jeste jednou, dokonce to nabehne i tak ze me znovu
nakoci logovaci text takze primo vidim co odemne pocitac chce hned po
nabehnuti / mohu se okamzite prihlasit i bez nejakych entru nebo
preskakovani do ostatnich konzoli