netstart - pcmcia

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Oct 11 09:22:14 CEST 2001

Ondrej Tuma - konference wrote:

> dale je tam lo0 a ep0 jenom ze u ep0 neni nastaveno IP
> prikaz netstat -rn me routu s ep0 vubec nevipise ani defaultni getaway
> napisu vlezu do adresare /etc a spustim ./netstart  projde mi vypis
> ifconfigu natstaveni ip a defaultni brany kontrolou netstatem vse tak jak ma
> byt

	No, takze podle vseho se zda, ze jediny problem (alespon jediny, o kterem
se zminujes) je to, ze interface nema IP adresu a neni nastavena default
gateway. Takze, bud' je treba ty dva prikazy pro nastaveni techto veci
dat do /etc/pccard.conf aby se provedli po detekci karty (nebo je na to
udelany takovy pekny script - zavolas /etc/pccard_ether ep0 start)nebo,
a ja mam pocit, ze by to melo fungovat, nahodit obe z /etc/rc.conf - to
snad neni zavisle na tom, jestli uz je karta nadetekovana ci nikoliv,
ale mozna ano.

Akorat jsem se zminoval, ze mozna u druheho zpusobu nelze pouzit "auto"
pro seznam interfacu.

	Kazdpadne, druhe mi pripada lepsi, u prvniho je ale jistejsi, ze to tak
skutecne funguje.

	Ja myslel buhvi-co vsechno nespoustis a ono jde celkem o dva prikazy
(ifconfig a route add ) ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz