Cestian vXxkach

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Fri Oct 12 23:08:55 CEST 2001

> co to znamena nejedou (pisou se nesmysly, nepise to nic) ???
pise to v anglicky klavesnici, misto pismen s hacky cislice a #%$#^ "haraburdi"

> co se stane kdyz napises v xtermu setxkbmap cz a zkusis neco napsat, co se
> stane po setxkbmap us ???
nacte se mapa klavesnice, tzn: probehne to, a pak pisu jako na english
klavesnici stejnej vysledek dela setxkbmap us, pokud ale nactu verzi "cs" tak to
nedela nic [v xtermu] a treba zde v xfmailu to pise dlouhy Y misto pismen s
hackama.. jenze to je jasne spatne. pac "cs" je tusim pro XFree3.x.x ze?

> je pri spousteni xdm (wdm, ...) opravdu sourcovan /etc/profile? aby v Xkach
> chodilo narodni prostredi musi byt promenne LC_* nastavene uz pri startu Xek
LC_* -- jako v conf souboru wdm nebo v XF86Config?
v wdm-conf nic takoveho neni.

> ne az pri startu xtermu, takze pokud se /etc/profile cte az pri invokaci
> bashe, csh, etc. tak to nepojede....
Proc?

 Dekuji za dobre rady. Petr Michalec

E-Mail: azzi at centrum.cz
Date: 12-Oct-2001
Time: 23:08:20

Moto: thanks to my girfriend

                       hnusny pocitace!!!
proc? protoze nic jinyho nedelas jen se  vnich s'touras!!! a davas jim vzdy
prednost
ale ja se nebudu rozcilovat.
jak jsem rekla, ja svoji cinnost mam a ty me nezdrzuj.
nemas cas ty, nemam cas ani ja.
Posleni slovo.

.. budu si to pamatovat milacku!

This message was sent by XFMail