netstart - pcmcia

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 10 11:53:02 CEST 2001

Ondrej Tuma - konference wrote:

> no to prave nefunguje, ale pokud pouziju ifconfig s urcenim ip tak mi
> nabehne ale to mi moc nepomuze, pokud spustim ./netstart tak se nastavi vse
> tak jak ma podle rc.conf v /etc vcetne defaultni brany

	Adresa na interface by se nahodit mela, takze by melo jit nastavit i
routing (default i jiny).

	Co znamena "moc nepomuze" - co KONKRETNE se nerozebehne tak jak ma, a
pokud se nerozebejne NIC tak co je NIC.

> to vyzkousim predpokladam ze syntax bude asi "lo0,ep0"

"lo0 ep0"

> mel sem na mysli vse okolo site, /etc/rc.conf nastaven mam snad i dobre ale
> chtel sem nejaky script ktery by pockal na detekci sitovky.

	Napadlo me, ze netstartem startujes vse okolo site, jenze to vse podle

konfigurace muze byt od "NIC" po desitky daemonu - z nich mnohym nevadi, ze pri startu karta ve skutecnosti

nekomunikuje. Proto jsem chtel vedet CO doopravdy nenabehne.

	Nicmene, pokud trvas na tom reseni, ktere jsi si vybral - tedy cekani ve
scriptu - pak potrebujes editovat /etc/rc.networks, konkretne zacatek
funkce network_pass2, kde si musis dodelat neco, co zdetekuje, ze karta
je nahozena a ziva (treba ping dokud se to nepovede).

	Myslim ale, ze to neni nejvhodnejsi reseni.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz