netstart - pcmcia

Ondrej Tuma - konference konference at tsystemsweb.cz
Wed Oct 10 10:14:38 CEST 2001

> Staci nepouzivat pro praci prvni terminal, ale az nektery dalsi.
> A na tech dalsich se nelogovat rovnou jako "root", ale nejprve jako nejaky
> uzivatel a pak teprve "su" - ma smysl si na to navyknout, pri dalkove
sprave
> to stejne obvykle jinak neni ...
to je mi jasne, on staci treba jeden enter na vic.....

> No, IP nahodite ifconfigem v ramci /etc/pccard.conf hned
> jak to kartu najde, navic mam dojem, ze nic nebrani tomu, abyste
> ji nahodil normalne v /etc/rc.conf prestoze karta jeste neni detekovana
no to prave nefunguje, ale pokud pouziju ifconfig s urcenim ip tak mi
nabehne ale to mi moc nepomuze, pokud spustim ./netstart tak se nastavi vse
tak jak ma podle rc.conf v /etc vcetne defaultni brany

> (mozna bude nutne explicitne specifikovat seznam interfacu a nebude stacit
"auto".
to vyzkousim predpokladam ze syntax bude asi "lo0,ep0"

> Muzete byt konkretnejsi, co je u vas to "vse" co se ma nastavit tak jak ma
?
mel sem na mysli vse okolo site, /etc/rc.conf nastaven mam snad i dobre ale
chtel sem nejaky script ktery by pockal na detekci sitovky.

Diky