pridana sitovka

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Wed Sep 19 20:48:00 CEST 2001

Na to je jednoducha odpoved
mam lan pripojenu na opticky ethernet  u jedneho providera  a zaroven cez router

a modem nieco okolo 2 Mbit druhemu providerovi.

Doteraz pokusne, ale od buduceho mesiaca naostro chem aby kazda masina mala
2 ip adresy, kazda z jednej siete z do DNS dat 2 zaznamy ip.
Sprava sa to tak ze dns poskytne raz jednu potom druhu ip a raz sa ide na server

tadial a druhy raz druhou cestou. Ma to vyznam pri rozdeleni zataze a dalsi
hlavny
vyznam je vypadok prividera.
Takze aspon takto sa snazim aspon trochu zvysit spolahlivost, ked sa mi uz
neche synchronizovat databazy na 2 roznych strojoch.

Problem mam v tom, ze masaina ma len jednu ethernet kartu a ked pride
otvorenie tcp zvonku tak je to OK kadial to prislo tadial to odchadza.
Ale ked sa otvori tcp zo stroja tak vzdy preferuje hlavnu ip a kasle
na alias. V niektorych programoch to viem manualne nastavit
ale napr v ftpmirror som zatial nepochodil.
Potom sa mi stava ze paket odchadza odomna cielovemu providerovi
ale z nespravnou zdrojovou adresou a provider odpoveda cez cely svet dokola.

Jozef

ethernet proe