pridana sitovka

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Sun Sep 16 20:09:18 CEST 2001

Pokial sa to dalo takto vyriesit je to ok. Ale moze ist aj o tazsi problem
ked sa ches dopingat na cudzie siete a system nevie ktora ip adresa ma byt
odchodzia. Najcastejsie sa to objavuje ked mas napr na servere 2 karty
jedna karta ide jednemu provajderovi a druha druhemu a ty ches pingat
niekde do stredu internetu. Co myslis podla coho zoberie odchodzu ip
adresu a podla coho sa rozhodne cez ktoru kartu pojde von?

Jozef