FreeBSD (nejen 4.4) a RELEASE CD

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Sep 19 17:22:33 CEST 2001

Dan Lukes wrote (2001/09/19):
> 	No, zdrojove kody 4.4-RELEASE existuji uz od 15.9 - jenze byly dostupne
> pouze pres cvsup a byl tedy nutny "make world". Presto jsem jiz vcera
> mel par 4.4-RELEASE nainstalovanych.

Moc jsem to nesledoval, ale mam dojem, ze to byl jen moc
brzo udelany tag a ze takto vyrobene instalace jsou vlastne
neco jako -rcX. Mozna kdo sledoval udalosti okolo zpozdovani
4.4 vi vice. Oni cely release (z vcera/dnes) dokonce delali
dvakrat, protoze uprostred prvni vyroby si JKH vzpomnel, ze
tam jeste neco potrebuje commitnout :-)

PS: Konecne commitnuli moznost nastaveni ceske klavesnice pro
konzolu primo v instalacnim programu. Jestli to nekdo zkusite,
byl bych rad, kdybyste mi napsali, zda je to tak v pohode nebo ne,
ja se k otestovani zatim nedostal (netyka se rozlozeni klaves :-).

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science