FreeBSD (nejen 4.4) a RELEASE CD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 19 17:05:15 CEST 2001

	No, zdrojove kody 4.4-RELEASE existuji uz od 15.9 - jenze byly dostupne
pouze pres cvsup a byl tedy nutny "make world". Presto jsem jiz vcera
mel par 4.4-RELEASE nainstalovanych.

	Takze jsem si rekl, ze si RELEASE CD udelam sam, nicmene, "make release"
i "make rerelease" selhal - nedokazal stazene zdrojaky prelozit  (ackliv
make world ano), problemy mel s vecmi okolo SSH. Nakonec jsem to vzdal.

	Mate nekdo (kladnou) zkusenost s vyrobou vlastniho distribucniho  CD ?
Vim, ze dneska uz je to passe, ale zajima me to jako problem - treba pro
priste, az bude 4.5 uz hotova, ale jeste nebude k dispozici - preco jen
je mi lito na nove stroje instalovat staru verzi, kdyz uz je nova hotova ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz