samba & wins

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Mon Sep 17 22:49:35 CEST 2001

Jak udelat aby samba fungovala jako wins server pro pocitace s win. Myslim
aby v okolnich pocitacich byly videt i pocitace z jinych workgroup na
ostatnich sitich (sitovkach).
Zkousel jsem nastavovat
domain master = yes
local master = yes
preferred master = yes
wins support = yes
wins proxy = yes

ale docil jsem maximalne toho, ze byly videt nazvy jednotlivych workgroup
(krome nich se tam ukazovala i workgrupa "internet",kterou jsem ovsem ja
nikde nenastavil...  :-?  ), ale pocitace v nich jiz stejne videt nebylo.
Kdyz dam na pocitaci s win vyhledat pocitac z vedlejsi site podle IP, tak
jej najde a sdileni funguje, pokud je mam zapsane v hosts tak vyhledani
funguje i podle jmena...

Dekuji za jakoukoli radu,
Pepa.