cvs upit

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Sep 12 11:44:31 CEST 2001

Ladislav Kostal wrote (2001/09/12):

> Asi by bolo treba pouzit opravenu verziu
> http://people.freebsd.org/~jdp/s1g/i386-nogui/cvsup-16.1d.tgz , ako pisal aj
> p. Cejka.

Mno, ja jsem hlavne vubec nepochopil, co vlastne puvodni dopis znamenal
a co znamena "prislo to aj na mna". :-)

Jen bych mel asi doplnit/zopakovat, ze problem je asi jen v nastaveni casu
modifikace (mozne problemy pri opakovane kompilaci se zavislostmi), takze
by melo jit treba pustit stary cvsup, udelat aktualizaci cvsupu z portu
(nejlepe cvsup-devel) a pak znovu spustit novy cvsup a casy se opravi.

Jeste jedna zajimavost: Neslo primo o zapomenuti na S1G, ale o pouziti
spatne promenne v kodu, coz se projevilo az pri prichodu S1G. Nechapu.
Takze je zbytecne hledat nejaky patch v net/cvsup ohledne S1G - je tam
jen patch, ktery meni jednu promennou na jinou...

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science