cvs upit

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Wed Sep 12 08:31:01 CEST 2001

> prislo to aj na mna a pustil som cvs upit
> pkg_add ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/CVSup/cvsupit.tgz
> a teraz cakam :-)

Asi by bolo treba pouzit opravenu verziu
http://people.freebsd.org/~jdp/s1g/i386-nogui/cvsup-16.1d.tgz , ako pisal aj
p. Cejka.

> staci mi potom dat make world alebo je nutne sa ohliadat aj na nieco
> ine?

No este bude treba prekompilovat nanovo kernel, ale som si nie isty poradim,
co skor :)

> resp. existuje este aj spolahlivesi posob ako urobit update na 4.3
> Stable??

Ja by som radsej pockal na 4.4 a urobil fresh install. Podobne updaty
nemusia totiz vzdy dopadnut podla ocakavani...

Ladislav Kostal