pocitani prenesenejch dat

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Aug 26 19:24:05 CEST 2001

Josef Hrabec wrote:

> Jak jste prosim "prinutil" PHP aby vam kreslilo obrazky? Ja jsem to zkousel
> a na funkci ImageCreate(x,y) se mi stale dostava pouze odpovedi "undefined
> function". Stahnul jsem z www.freebsd.org/ports balicek s knihovnou
> gd-1.8.4_1 a nainstaloval ji, ale nepomohlo to - ackoliv tato knihovna by
> mela prave byt ta potrebna pro vytvareni obrazku.

	Nestaci nainstalovat gd. Jeste je nutne prelozit PHP tak, aby o tom
vedelo. Podivate-li se na stranku vygenerovanou prikazem php_info() -
doufam, ze si ho pamatuju dobre, melo by tam byt napsano, jake extenze
PHP "zna".

	Me GD i PHP funguje v tomto smeru k primerene spokojenosti, a pote, co
jsem i do vyssich verzi GD dohackoval i podporu na GIFy, dalo by se
rict, ze funguje az neprimerene spokojenosti.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz