pocitani prenesenejch dat

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Sat Aug 25 15:18:15 CEST 2001

Jak jste prosim "prinutil" PHP aby vam kreslilo obrazky? Ja jsem to zkousel
a na funkci ImageCreate(x,y) se mi stale dostava pouze odpovedi "undefined
function". Stahnul jsem z www.freebsd.org/ports balicek s knihovnou
gd-1.8.4_1 a nainstaloval ji, ale nepomohlo to - ackoliv tato knihovna by
mela prave byt ta potrebna pro vytvareni obrazku.

Pepa.