loginy

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Wed Aug 22 07:26:48 CEST 2001

> Otazka je, jestli je to spravny postup a neni rozumne k nemu pristupovat
> obracene (po vzoru UK). Nedrzi se databaze loginu. Drzi se databaze
> studentu - to skola stejne dela. Jen se do ni pridal dalsi udaj o
> studentovi - login name. Ten je mu vygenerovan okamzikem prijeti a ma h
> zapsany na prukazu studenta.

Ako presne sa generuje login na UK? Ked sa pouziva cast mena a priezviska,
ako je osetreny pripad, ked su dve mena dost podobne alebo dokonca rovnake?

> Pro studijni oddeleni to neznamena prakticky zadnou praci navic, protoze
> jednoznacna jmena generuje program sam a evidence toho, kdo je na skole
> a kdo jeste ne je take automaticka. A pokud obsahuje jmeno i posledni
> cislici roku, pak je pomerne spolehlive osetreba i "reusability". A neni
> nutne vest a spravovat zadnou zvlastni evidenci, coz je nepochybne vyhoda.

No to vyzera zaujimavo, a co takto: inicialy, 2 cislice pre postupnost, 2
cislice rok nastupu?
Ten rok nastupu sa mi paci, ako ste povedali, kvoli osetreniu
"reusability":)

> A ted z jineho soudku - jake pouzivate OS ?

Pravdaze to bude FreeBSD:)

Ladislav Kostal