nove FreeBSD , instalace, volba

Petr Michalec azzi at centrum.cz
Mon Aug 20 23:14:16 CEST 2001

Dobry den.

V soucasne dobe pouzivam OpenBSD, castecne take jako desktop,
vzhledem k tomu ze mi chybi nektere aplikace, chtel bych ozkouset
FreeBSD ktere je ma v portech.

Vim ze ma vyjit 5.0 current verze a ze koncem srpna vyjde 4.4
verze -stable.

Muzete mi popsat strucne rozdily, jak moc je -stable stara
(defakto nekompatibilni s novejsimi porty software).

Jak je to se stabilitou vetve current.

Co si myslite ze je vhodnejsi si stahnout z ftp.. stable/current
(priblizne ve verzich ktera jsou momentalne na ftp.)(4.4rc1-
install.iso , )
Pocitac bude predevsim fungovat jako desktop a pozdeji i jako
webserwer v lokalni siti (nic velkeho, sousedi atp..)

Samozrejmne muzu stahnou -stable a pak provadet upgrade z -
current ale netusim kolik toho budu muset postahovat a navic asi
budu ted prochodnou dobu jen na dial-up.

dekuji,
Petr Michalec

-----
Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz