tunnel

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 20 10:55:27 CEST 2001

Josef Hrabec wrote:
> Cim nejlepe udelat, aby se mi jeden pocitac v interni siti choval, jako by
> byl pripojen v jine vzdalene interni siti ? - tusim ze se tomuto rika
> tunnel.
>
> Muzete mi prosim nekdo poradit, cim toto realizovat?

	Moznosti je mnoho ...

	me momentalne nejoblibenejsi:
	pseudo-interface gif (man gif)

	a dale:
	PPP over Ethernet (man PPP),
	pseudo-interface tun (to je pekne v tom, ze data proste preda jakekoliv
aplikaci schopne cist je ze souboru a tak neni uzavrena zadna cesta jak
tyto data dorucit "na druhou stranu")

	Vsechny zpusoby jsou pomerne jednoduche, snad jedine na co si clovek musi
dat pozor, aby mu jiz jednou zatunelovane a odchazejici pakety nelezly
znovu do tunelu a nebalily se rekurzivne.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz