mikrovlnka

bubak bubak at frki.fri.utc.sk
Mon Aug 13 11:00:26 CEST 2001

Provajdr nekontroluje (otis povedal ;-). Ja som vyhodil rc.conf
nastavenie a pouzijem to co je dole. Predpokladam, ze ked zapojim do xl1
spravny kabel, zadam spravnu ipcku moju a IPS gw, tak nema byt co zle
nastavene, co sa tyka sietovania, ked mi ide len o pingnutie gw u isp. A
navyse, ked pocitac zoberiem, ako gw zapojim linuxa, nastavim na fbsd
internu ip, nasu gw, tak vsetko ide ako ma.
pete