mikrovlnka

David Pasek pasek at idc.cz
Mon Aug 13 10:20:47 CEST 2001

Jestli ti nepomaha restart mikrovlny, tak ma asi provajdr nastavenou
kontrolu MAC adresy sitovky.
Zkus pouzit sitovku z puvodni gateway. Jestli to pojede, tak je to ono.
Kdyz ne, tak mas blbe nakonfigurovany sitovani na FreeBSD.
Ve FreeBSD jako takovem rozhodne problem neni, protoze takovychdle
gatewayi mam nakonfigurovanych desitky :-) a FreeBSD je na to nejlepsi
:-)))

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994