otazky

Peter Strazovec bubak at frki.fri.utc.sk
Fri Aug 3 13:57:36 CEST 2001

Ahoj
Mal by som zopar otazok tykajucich sa freebsd -
mate nekto skusenosti s twigom? beha ok? mne totizto nie, len napiste, ze
vam beha, ja sa budem v tom dalej hrabat.
Pouzivate nekdo portsentry, pripadne nieco lepsie? Chcem totizto nahradit
jeden pocitac s rh62 fbsd43, dat tam neco na detekovanie scanov, firewall
a mailserver. Ten bude postfix, twig by sa mi pacil ako webmail.
Este jedna vec ma momentalne napada - mam tam upsku elteco em 1200 avr, k
nej soft upsmon pre linux, binarky. este som sa ich nepytal, ci maju aj
pre bsd. mate nekdo s tym skusenosti, pripadne ci to beha aj s tymi
linuxackymi binarkami cez emulaciu, alebo tok.

Pekny den
Peter